مدیامدیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مدیا

مهمان ناخوانده (ویروس)

1392/5/31 16:19
نویسنده : مامان
670 بازدید
اشتراک گذاری

وایییییییییییییییی چی بگم از اون روزا سختی که گذشت

یکشنبه صبح ساعت شش مدیا با گریه از خواب بیدار شد  بعد من رفتم بغلش کردم دیدم حالش خوب نیست

یهو تو بغلم ببخشید استفراغ کرد نمیدونستم چیکارش کنم اونم فقط گریه میکرد  وخودش سیخ میکرد بردیمش یه اب به سر وصورتش زدم تو بغلم آروم آروم تکون دادم تا خوابش برد وفکر میکردم  خوب شده

که یه دفعه دیگه ساعت 8 بازم با گریه وزاری بیدار شد دوباره همونجوری......................

منم زنگ زدم به بابا گفتم حالش خوب نیست بردمش پیش ننه  تا بابا اومد زنگ زدیم به دکتر گفتن دکتر کار داره زودتر از همیشه میره  مجبور شدیم بردیمش پیش دکتر عمومی که یه سری دارو داد گفت چیزیش  نیست

مدیا یه خورده بهتر شده بود تا ظهر ساعت 3 یا4 بود که تب کردید بابا گفت ببریمت شوشتر پیش دکتر خودش  رفتیم اونجا شیاف بهش داد گفت اگه خوب نشد تا فردا باید بستری بشه  

وای منو بابا چقدر حالمون گرفته بود واقعا سخته  اون شب تا صبح بیدار بودم میترسیدم تب بالا بره

چون تب قطع نشد مجبور شدیم ببریمت پیش دکتر

البته پیش یه دکتر دیگه تو دزفول اون موقع مدیا خیلی کوچیک بود برده بودیم پیشش .....

اونجا دکتر یه آزمایش اوژانسی نوشت انجام دادیم

چقدر دخترکمون گریه کرد قلبمون آتیش گرفت

اینم عکسای مدیا بعد ازمایش وچون تبش بالا بود همون جا شیاف زدیمش خوابش برد

بعد یه نیم ساعتی جوابو دادن که فهمیدیم یه ویروس وارد بدن مدیا کوچولو ماشده

اون روز تا صبح تب داشت ولی روز بعدش دیگه خدا رو شکر تبش قطع شد ولی دخترم خیلی ضعیف شده

وزن کم کرده 

 که براش ماهیچه خریدم دارم هروز براش میپزم تا دوباره خوب بشه

  دعا میکنم هیچکدوم از این کوچولو ها مریض نباشه  و همیشه سرحال باشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمدرضا
2 شهریور 92 10:35
عزیزممممممم ایشالا زود خوب شی


ممنون
خاله زهرا
2 شهریور 92 15:49
منم دعامیکنم مدیا همیشه سالم وسرحال باشه.


مرسی خاله جون
مامان ستیانفس
7 شهریور 92 10:10
عزیزم خیلی ناراحت شدم
الهیییییییی،مامانی درکت میکنم
چه ناز لالاکرده
امیدوارم دیگه هیچوقت مریض نشه،خیلی سخته مریضی پاره تنمون
[ماچ

اره واقعا سخته منم امیدوارم هیچ کوچولویی مریض نشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مدیا می باشد