مدیامدیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مدیا

دوندون پنجم وششم

1392/4/28 2:08
نویسنده : مامان
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

مدیا چند روز که مریض شده وسرماخورده اونم بدجور  همش بیقرارو بیخواب بوده  تازه امروز یکم سرحالتر شده

 ما این هفته واکسن یکسالیت رو نزدیم بخاطر مریضیت تا هفته دیگه یه خورده حالت بهتر شه

واینکه چندروز که دندون پنجم وششمت در اومدن  اونم از بالا یکی چپ ویکی راست 

دندانای جدیدت مبارک باشه عزیز دلم

وای که چقدر سختی میکشی تا این دندونات  در بیان

 

 

 

 

 

 

وامروز یکم رو پای خودت ایستادی دیگه کم کم داری مستقل میشی راه میری

دوست دارم وروجکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله پارمیدا
28 تیر 92 10:16
تایتانیک
ــــــــ||ــ
=”………….”—
___t/,_. …………. ,_
/ __________________



با همه مسافراش فدات . . .پیش ما هم بیاو اگه دوست داشتیبه نی نی ما همم رای بدهکدش269


مرسی باشه خاله میام بهتون رای دادم
خاله زهرا
28 تیر 92 13:28
آخ.مواظب خودت باش تاخوب بشی.دندونای جدیدت هم مبارک گلم.


چیکار کنم خاله مواظب بودم ولی یهویی مریض شدم مرسی
مامان محمدرضا
28 تیر 92 14:03
مبارکه دندونی وروجک
دیگه مریض نشی خاله


ممنون خاله
خاله پارمیدا
28 تیر 92 19:34
اوخی
نی نی نااااااااااااززززززززززز
حتما بهت رای میدیم


مرسی
مامان ستیانفس
30 تیر 92 10:22
عزیزم دندونای جدیدت مبارک باشه


مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مدیا می باشد