مدیامدیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

مدیا

تولدت مبارک فرشته من

1392/4/25 15:37
نویسنده : مامان
642 بازدید
اشتراک گذاری

عطرموهایت...نرمی دستانت...راه رفتنت..صدایت...حرف زدنت...نگاه کردنت...همه وهمه مرا وامیدارد

که در این روزشکرگذارت باشم که شراب ناب چشمانت را مینوشم

وبه تو تبریک نمیگویم به خودم تبریک میگویم که چون تویی را دارم

تولدت مبارک

 

دخترکم چقدر نازی ومیتونی دلبری کنی که همه دوست دارن  این روزا خیلی خیلی شیطون شدی ومنو بابا عاشق رفتارات شدیم البته بگم که واقعا شیطون شدی و گاهی خسته میشیم                              دوست داری خودت غذا بخوری  دوست داری بری روی میز بشینی  دست میگیری به وسایل بلند میشی ویه خورده میری جلو   واگه این لپ تاپ ببینی شیرجه میری روش  وخیلی خرابکاری دیگه 

و بااینکه بچه نا ارامی بودی  (تاشش ماهگی  کولیک داشتی از بعدظهر تا خود صبح گریه میکردی)

ولی بااین حال این یکسال خیلی زود گذشت   وهر بار که بهت نگاه میکنم خدارو شکر میکنم بخاطر این نعمت زیبا و دوست داشتنی

 

 

 

تولدت مبارک  فرشته زمینی من

 

 

 

الهی صدساله شی!

نه صدو بیست ساله شی!

نه صدو بیست سال کمه  همیشه زنده باشی!

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زهرا
26 تیر 92 20:42
سلام گلم تولدت مبارک .امیدوارم همیشه سالم وزنده باشی.

مرسي خاله جون
مامان محمدرضا
28 تیر 92 14:03
تفلدت مباااااااارک عزیزم


بازم ممنون
مامان ستیانفس
30 تیر 92 10:28
تــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارک مدیا جونم

ان شالله در زیر سایه پدرو مادرت 120 سالگیت رو جشن بگیری عزیزم


مرسی انشالله تولد سیتیاجون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مدیا می باشد