مدیامدیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

مدیا

مقام مدیا در جشنواره

1392/4/24 15:21
نویسنده : مامان
661 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام  به همه ی دوستای گلم وهمه ی کسانی که بهم رای دادن 

مرسی از همگی 

جشنواره نی نی وبلاگ اعلام کرد که ما  تا تاریخ هفدهم  رتبه 53  کسب کردیم    از همگی دوستان میخوام بهم رای بدن  تا رتبه من بهتر از اینا بشه   دیگه چیکار کنم نی نی ام  ارزو ها دارم

 

 

بازم از همه تشکر میکنم

 

 

 

 

 

دوستتون دارم

 

 

 

 اینم دختر دایی مدیا که تازه ثبت نام کرده

 

وایشونم محمد اقا  پسر دایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهاره مامان الینا
22 تیر 92 9:09
عزیزم جمعه از هم صحبتی با شما خوشحال شدم ببخشید آخر صحبت ها نتونستم باشم الینا حسابی گریه می کرد مجبور شدم برم .


خواهش میکنم منم خوشحال شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مدیا می باشد